مرکز سلامت نیکان

مرجع مطالب تناسب اندام ، لاغری ، درمان های طبیعی ، کبد چرب ، فشار خون و قند خون

رژیم لاغری سریع و آسان

میخواهید وزن کم کنید، آنهم با یک رژیم لاغری سریع و آسان و البته با کمترین زحمت؟ پس حتما ما را در نیکان سلامت دنبال کنید. اول، به یاد داشته باشید که بسیاری از کارشناسان می گویند بهتر است به تدریج از وزن کم کنید. آکادمی تغذیه و رژیم غذایی می گوید اگر شما وزن را بیش از حد سریع کم کنید، به جای چربی، عضله، استخوان و آب را از دست می دهید.

توصیه آکادمی: هدف از بین رفتن ۱-۲ پوند در هفته و جلوگیری از رژیم های غذایی یا محصولاتی است که وعده داده اند که صدای خیلی خوبی برای درست بودن باشند. بهتر است که کاهش وزن خود را بر مبنای تغییراتی که می توانید در طول زمان باقی بگذارید، پایه بگذارید.

برای نتایج سریع تر، شما باید با یک پزشک کار کنید تا اطمینان حاصل کنید که سالم بمانید و مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کنید.
ایجاد یک طرح

شما احتمالا این جمله را شنیده اید: “کالری در کالری”؛ به عنوان در، شما فقط نیاز به سوختن کالری بیشتر از خوردن و نوشیدن.
متابولیسم شما – چقدر بدن شما کالری را به سوخت تبدیل می کند نیز مهم است و اگر کالری بسیار زیادی را کاهش دهید، برای شما بد است. شما متابولیسم خود را کاهش می دهید و این باعث می شود که برخی از مواد مغذی شما کم می شود.

راه های زیادی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید بدون اینکه بیش از حد کالری مصرف کنید. شما می توانید:

بخش را بردارید
چگونگی تعداد کالری که در یک روز معمولی دریافت می کنید را مشخص کنید و کمی کمرنگ کنید.
برچسب غذا را بخوانید تا بدانید که چه مقدار کالری در هر خدمت است.
آب بیشتری بخورید، بنابراین خیلی گرسنه نیستید.

هر رژیم لاغری که استفاده می کنید، باید از غذاهای خوب برای شما مانند سبزیجات، میوه ها، دانه های جامد و پروتئین لاغر استفاده کنید تا بتوانید غذای خوبی داشته باشید. کار با متخصص تغذیه یک ایده خوب است، بنابراین شما یک طرح را برای آن نیازها را پوشش می دهید.
دریافت پاسخگویی و پشتیبانی

بسیاری از برنامه ها می توانند به شما در ردیابی غذا کمک کنند. از آنجا که شما احتمالا گوشی خود را همیشه با شما داشته باشید، می توانید از آن برای استفاده از برنامه خود استفاده کنید. یا مجله غذای کاغذ و کاغذ را از آنچه که خوردید و چه زمانی

شما همچنین می خواهید مردم را در کنار خود داشته باشید تا به شما انگیزه ماندن و تشویق شما را بسپارید. از خانواده و دوستان خود بخواهید که از تلاش های خود برای از دست دادن وزن حمایت کنند.

شما همچنین ممکن است بخواهید به یک گروه کاهش وزن بپیوندید که در آن میتوانید در مورد چگونگی ارتباط آن با افرادی که می توانید صحبت کنید صحبت کنید. یا با کسی صحبت کنید که می دانید که یک وزن سالم از دست رفته است. تشویق آنها “مسری” است، به نحوی خوب!
پیدا کردن آنچه که شما را به خوردن می برد
در سطح پایینی، غذا سوخت است. این به شما انرژی می دهد تا چیزها را انجام دهید. اما تعداد کمی از مردم فقط به این دلیل غذا می خورند. این در هر جمع آوری اجتماعی است. و این جایی است که بسیاری از ما به نوبه خود زمانی که ما یک روز خشن است.
شما باید بدانید چه چیزی باعث می شود که شما گرسنه باشید، و برنامه ای برای این لحظات داشته باشید.
اولین گام یافتن راه حل های شماست. آیا استرس، خشم، اضطراب یا افسردگی در بخش خاصی از زندگی شما چیست؟ یا هنگامی که چیزی اتفاق می افتد، غذای پاداش اصلی شما است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *